Vianoce?

......čo ti preskočilo, hovorím si.
Pri pohľade z okna a na teplomer som zabudla na prichádzajúcu jar,  spomenula som si na Vianoce a darčeky, ktoré som dostala od svojich blízkych.
Sniežik sa nám chumelí, zima je zimička (ako sa spieva v jednej pesničke).
Rozhodla som sa, že Vám dnes pár  vianočných darčekov ukážem.
Dúfam, že si pri čítaní dnešného príspevku nebudete ťukať na čelo a myslieť si že mi preskočilo. Prosto to dnes tak cítim :-)

Voňavé darčeky



     Thierry Mugler  Angel eau de toilette.....vôňa plná tajov a nebeskej krásy
     Hlava: kokos, cukrová vata, mandarínka, škorica, jazmín, melón, bergamot
     Srdce: konvalinka, červené bobule, broskyňa, med, orchidea, marhuľa, ruža, slivka,
                jazmín, černice
     Základ: vanilka, ambra, čokoláda, pačuli, pižmo, karamel, fazule tonka
                                                                      
     Thierry Mugler Womanity eau de parfum.....jedným slovom ženstvo
     Hlava: citrusy, zelené tóny
     Srdce: kaviár, figa, vodné tóny
     Základ: figa, orientálne tóny, drevo, teplé slnečné tóny

    Guerlain La Petite Robe Noire  eau de parfum.....skutočný klenot medzi dámskymi parfémami                    Hlava: bergamot, ríbezle, čerešňa, mandle
    Srdce: čaj, ruža, sladké drievko

    Základ: pačuli, aníz, kosatec, fazule tonka, vanilka


Pupa Miss Milkie sprchový gel + telové mlieko


Trblietavý darček  


   Dyrberg/Kern  naušnice JANESSA SS GREY.....technológia vsádzania krištáľov
   na textilný  podklad sa krištále ľubovoľne nasypú, následne sa zalejú silikónovou                                          vrstvou a  vytvárajú exkluzívny efekt



 A aby bola atmosféra naozaj vianočná tu je stromček 2012


                          To je na dnes všetko, prajem Vám pokojný večer.

                                            jazmínna / lenka k.


2 komentáre:

  1. Všude samé velikonoční nápady a vajíčka a tady jsou Vánoce. Velmi originální ;-). Jsem největší milovník Vánoc na světě, takže já mám z dnešního článku velikou radost. ;-) Úžasná inspirace. ♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Vivi.Priznám sa,že ja mám Vianoce radšej ako Veľkú noc.No a dnes som spomínala :-)).Mám pocit,že nie vždy musí byť všetko nalinkované.Ďakujem.jazmínna

      Odstrániť